Opis moich wakacji po niemiecku

Pobierz

Podczas swojej ostatniej podróży byłem w Zürichu.. Chodziłem późno spać i dużo spałem.. 0 głosów.. zadanie dodane 7 września 2010 w Język niemiecki przez użytkownika niezalogowany.. W czasie perfekt.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Moje wakacje zaczęły .Napisz list Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum: 1 rozwiązanie: autor: szymonmatecki 17.4.2010 (15:17) zadanie z języka niemieckiego o planach na wakacje o które pytanie mnie Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum: 1 rozwiązanie: autor: beti 27.4.2010 (16:37) Napisz wypracowanie o wiośnie.. (chodzi o wykorzystanie zwrotu nr 1).. Postanowiłem wybrac sie w podróż autostopem.. Tworząc opis powinniśmy mieć na uwadze przede wszystkim zasadę: od ogółu do szczegółu.. Napisałem opis moich wakacji po niemiecku w parti .Taka sytuacja występuje, np. w przypadku opisu wakacji po niemiecku.. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę.. Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT.. niemiecki.. +1 głos.. Grałem w piłkę nożną i wygłupiałem się.. Opis jest z życia wzięty, a konkretnie życia mojego i Fabiana Jak widzisz stosuję raz czas Präteritum, raz Perfekt, odnosząc się do przeszłości.Opis wakacji w języku niemieckim.. Również spotykałem się z kolegami..

wakacji.

Cały sierpień byłam w domu.. Pewnie niektórym ten dzień nie wyda się bardzo atrakcyjny .. :) Bardzo Prosze :) 2010-09-02 18:19:03 opis po angielsku krótki !. (zwrot nr 3).. ludzi, z którymi będę w klasie przez najbliższe trzy lata, dowiedziałem się wiele o mojej nowej szkole oraz spędziłem bardzo przyjemnie czas.. (W sierpniu uczyłam się dużo niemieckiego) Eine Woche lang habe ich meine Cousine gepflegt.. Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.. (Moje wakacje się udały) Im August habe ich viel Deutsch gelernt.. (zwrot nr 2?).. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. To byly moje najlepsze wakacje w zyciu.Opis wakacji po niemiecku.. (Tydzień opiekowałam sie kuzynką) Ich habe im Schwimmbad geschwommen.. Długo się pakowałam więc spóźniliśmy się na autobus.. 1 Zobacz odpowiedź Ale w czasie przeszlym PERFEKT i tłumaczenie też musi byc.. Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum: 1 .Przykład opisu wakacji po angielsku z tłumaczeniem Opis wakacji po angielsku - wzór.. Wakacje spędziłam ze znajomymi nad morzem.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów.. Druga z tych zasad brzmi: od tego co widać, do tego co czuć.. Moje wakacje spędziłem w domu.. Pojechaliśmy tam autem.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. Nocowaliśmy w przyczepi campingowej.. Byliśmy tam dwa tygodnie.. Bylam na tydzien w Belgi i Czechach..

na zadanie mam opisać swoje wakacje po niemiecku.

Po powrocie pojechałam odwiedzić siostrę.. :) Bardzo Prosze :) Moje wakacje byly bardzo ciekawe.. Spotykałam się z przyjaciółmi.. .Opis wakacji po niemiecku Sommerferien Ich fahre .. Świecilo slonce i duzo zwiedzalam oraz dobrze sie bawilam.. Morze było spokojne i zimne.Opis wakacji.. Przez Gość niemiecki!, Wrzesień 1, 2010 w Dyskusja ogólnaWakacje po niemiecku to słownictwo dotyczące lata, pogody i różnych możliwości wyjazdowych na urlop letni.. Wakacje po niemiecku to dobry temat na ten moment czerwca.. mieszkalismy w namiocie.Na plaży kąpaliśmy się, opalaliśmy, budowaliśmy zamki z piasku, graliśmy w siatkówkę, kiedy mieliśmy dość upałów chowaliśmy się w .Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.. Nocowaliśmy w hotelu.. Grałem dużo w gry komputerowe.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną w górach.. 1 odpowiedź.. Czy moglby mi ktos to przetlumaczyc na niemiecki w czasie przeszlym ?. Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór.. Po przyjeździe do domu uściskaliśmy babcię .. Pojechaliśmy tam autem.. Dużo spacerowaliśmy, graliśmy w siatkówkę.. Na stacji kolejowej zapytałem o połączenia z Zurychem, ale okazało sie, ze zadne mi nie odpowiada..

1,568 wizyt.opis wakacji po niemiecku, pomoże ktoś?

Ma to być krótki opis.. Można powiedzieć, że mamy już lato (der Sommer), choć kalendarzowo jest jeszcze wiosna (der Frühling) do 22 czerwca (bis 22 Juni).Przydatność 65% List z wakacji po niemiecku w czasie Partizip II (przeszłym).. 9,492 wizyt.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną w górach.. 15 zdań - łatwych do wymówienia lub przetłumaczcie to..